ברונשטיין פרסום, כמשרד וותיק המבין את הלך הרוח הטכנולוגי המתקדם, בשילוב ידע וניסיון שרכשנו, הובילו אותנו למסקנה שהתוכן, ניצב כשחקן הראשי והאמצעי היעיל ביותר להעברת מסרים, מידע, מודעות וחשיפה המניעים לפעולה. בעזרת הניסיון והידע הרב שרכשנו נדאג לכך כי כל פרסום שנעשה עבורך יבטיח את הגדלת תנועת הלקוחות שלך.
לא עוד באנר קופץ, פופ אפ מרגיז, דפי נחיתה עמוסי תמונות ואינטראקטיב שאינם אפקטיביים.
חשיפה תקשורתית ממוקדת מטרה
יצירת מודעות, העברת מסרים ובאז תקשורתי.
הפנמת מידע – הנעה לפעולה מצד הקוראים.
* אנחנו מעסיקים את מיטב הכתבים שעוסקים ב SEO , לצד כתבות מבוססות תחקיר מקצועי עיתונאי. אנשי הטכנולוגיה, ומומחי שיווק- על מנת ליצור מערך אסטרטגי משלים, לכל ובכל אמצעי התקשורת העומדים לרשותנו. טלוויזיה, אינטרנט, רדיו, עיתונות כתובה מגזינים מקצועיים, ניוזלטר, אתרי פרימיום, אירועי כנסים, אירועי לקוחות, ועוד.
* אנחנו גמישים, יודעים להתאים עבורך את פורמט החשיפה הפרסום ויחסי הציבור, הן ביחס לתכנית העסקית שלך והן ביחס לתקציב העומד לרשותך. יחסי ציבור ושת”פ משמשים עבורנו עוד כלי מתוך ארגז הכלים החכם שלנו, בדרך לפרסום יעיל ואינם מטרה בפני עצמה.
אתם מוזמנים לפנות ללקוחות המרוצים שכבר ניסו אותנו – להמלצות לחצו (קישור להמלצות)
משרד פרסום ברונשטיין, משרד וותיק עוד מהתקופה המסורתית שבה השחקן הראשי של הפרסום היה העיתונות המודפסת, בה השקענו ועדיין משקיעים משאבים כספיים רבים לפרסום. התקשרות ענפה וארוכת טווח עם המדיות עומד בפנינו כיתרון המאפשר לנו למנף הקשרים המתמשכים לטובת לקוחותינו.
יש לך משהו חדש ומתחדש? חשוב שקהלי היעד שלך ידעו על כך, ואמצעי התקשורת ויכתבו על כך! הצעתנו:
הפקת אירוע – מסיבת עיתונאים ליצירת באז תקשורתי הכוללים:
* הכנת קומוניקט להפצה ולשליחה לאנשי תקשורת:
הכנת כתבה תדמיתית רחבת היקף, שיש בה מסרים אודות החברה, השירות, איכות מוצרי החברה, החדשנות שבה וייחודיותה בתחום.
התאמת הקומוניקט לסוגים שונים של המדיות המשיקות את התחום בה עוסקת החברה.
* הפקת אירוע יח”צ חגיגי בשיתוף עיתונאים ובלוגרים.
הפקת תוכן, כולל הנחיית כנסים ואירועים, עבור ארגונים ציבוריים ועמותות, ללא עלות/ בשת”פ.
* שליחת הזמנה אישית לאנשי תקשורת ואישי ציבור, מהתחומים הרלוונטיים,
לאירוע ההשקה שבו יינתן הסבר על החברה ומוצריה, לתודעה וחשיפה מרבית.
* התחייבות להגעת מיטב אנשי התקשורת, ממדיות רלוונטיות לתחום בו העיסוק
ולהשגת קהלי היעד שלך, במטרה להגדיל את החשיפה ולהשיג תוצאות מהכלי הפרסומי הזה.
מינימום עלות מקסימום חשיפה!
הדרך לפעילות ארוכת טווח במידה והעסק שלך בתנועה חדשנית מתמדת- ברונשטיין פרסום תעניק לך יחסי ציבור מתמשכים (בריטיינר). לפרטים לחץ כאן
יתרונות פורמט זה של פעילות
* חידוד ומסגור מיתוג תדמית, יצירת בידול מול המתחרים, יתרונות, מחקרים אקדמיים תומכים, הפצת
הקונספט, וחזון עסקי של המותג.
* יחסי ציבור ותקשורת שת”פ עם ארגונים וגופי תקשורת שונים. בהתאם לתכנית העסקית ולקהלי היעד השונים.
אין לך תקציב למקצוענים לעשות עבורך את העבודה? לפחות עשה זאת בעצמך. הנה כמה כלים שיעזרו לך להגיע לתקשורת בכוחות עצמך.
למידע ופרטים לחצו.